fbpx

Microsoft CSP

Microsoft CSP

Vedd kézbe felhőszolgáltatásaid a Microsoft Cloud Solutionsszel!

A Microsoft CSP lehetővé teszi, hogy teljesen személyre szabott felhőszolgáltatással fejleszd vállalkozásod. Válaszd ki a számodra szükséges funkciókat, és vedd fel kapcsolatot értékesítőinkkel. A többit mi intézzük neked.

Böngéssz a Microsoft Cloud Solutions funkciói között!

Teljes értékű irodai munkakörnyezet – Microsoft 365

A Microsoft 365 szolgáltatáscsomag magában foglal minden olyan programot az Office alkalmazásoktól kezdve az intelligens felhőszolgáltatásokon át a biztonsági funkciókig, amelyre vállalkozásodnak szüksége van.

A Microsoft 365 megoldásai egymásra épülve használhatóak fel. Olyan alkalmazások összességét alkotják, ahol a munkavégzés történhet akár csapatban is, a munkatársai megbeszéléseket folytathatnak videóhívásban, vagy egyeztethetnek chaten. Továbbá fájlokat oszthatnak meg, feladatokat koordinálhatnak egymás között. Emailjeik, értekezleteik, feladataik és naptáreseményeik összehangoltan, egy helyen jelennek meg. A Microsoft 365 megoldásaival nektek már csak arra kell összpontosítanotok, amit élveztek csinálni: a munkátokat hatékonyan.

Ismerd meg közelebről a Microsoft 365-öt!

Microsoft 365 – Csak ez kell a hatékony munkához

A Microsoft 365 olyan szoftverszolgáltatás, mely nem csak tartalmazza az Office programokat, hanem a legújabb frissítéseket is elérhetővé teszi. A Microsoft 365-tel biztos lehetsz benne, hogy céged a legfrissebb technológiával van felvértezve.

Legyen tiéd minden Office program

Az Office-t ma már nem muszáj megvásárolni, elég előfizetni rá. Az előfizetéseddel munkatársaid a legfrissebb Worddel, Excellel és PowerPointtal építhetik vállalkozásodat.

Férj hozzá fájljaidhoz a felhőből

A Microsoft 365-tel felhasználónként 1 terabájtnyi OneCloud felhőalapú tárhelyet kapsz. A OneCloudhoz bárhonnan, bármilyen készülékről hozzáférhetsz. Így nem okozhat fennakadást, ha épp irodán kívül vagy.

Rendszerezd csapatod munkáját

A Microsoft 365-ben projektmenedzsment és egyéni teendő tervező alkalmazások is megtalálhatóak, amik segítenek csapatodnak a hatékonyság növelésében. Nem csak munkafolyamataid ellenőrzését, hanem bizonyos feladatok automatizálását is elérheted a Microsoft 365 termékeivel.

Felkeltette az érdeklődésed a Microsoft 365? Keresd meg munkatársainkat!

Modern csapatmunka és csapatkezelés – Microsoft Teams

A Microsoft Teamsen munkatársaid napi kommunikációjuk bonyolíthatóak le, akár videóhívásban is. A Teamsen kollégáid fájlokat oszthatnak meg egymással, továbbá megbeszéléseikről jegyzeteket készíthetnek. Tudd meg, még mi mindenre képes a Teams!

Microsoft Teams – A hely, ahol kollégáid dolgoznak

A Microsoft Teams alkalmazással csapatod tagjai írásban, illetve videó- és hanghívásban is egyeztethetnek egymással a napi teendőkről, továbbá értekezleteket bonyolíthatnak le.

Tartsátok videóhívásaitokat a Teamsen

A Teams sokrétű videóhívó funkciójával prezentálhattok, felvehetitek a megbeszéléseket, jegyzeteket készíthettek és fájlokat oszthattok meg. Mindezt egy helyen.

Microsoft Teams

Munkatársaid bárhonnan elérhetőek

A Teams számítógépen, okostelefonon és akár tableten is kényelmesen használható. Így teszi lehetővé, hogy munkatársaid bárhol, bármikor egyeztethessenek egymással a napi teendőkről.

Minden információ itt összpontosul

Minél több felületre oszlanak a munkához szükséges információk, annál gyakrabban szakad meg munkatársaid figyelme. A Teamsben összpontosul a Microsoft 365 funkciók ereje. Kollégáid itt nyomon követhetik napi teendőiket a projektek kapcsán, csapatként működhetnek együtt, és megbeszéléseket ütemezhetnek egymás között.

A Teams kommunikációs felület könnyedén integrálható más alkalmazásokkal, például projektmenedzsment alkalmazásokkal, így a Trellóval vagy a Jirával is.

Felkeltette az érdeklődésed? Keresd meg munkatársainkat!

Automatikus megbeszélésfoglaló rendszer – FindTime

Távoli környezetben még nehezebb külső és belső megbeszéléseket ütemezni. Ebben segíti munkatársaid a Findtime, amelynek felületén egy kattintással szavazhattok a tervezett megbeszélések időpontjáról, hogy senki se maradjon le a meetingekről. Azt hiszed, túl egyszerű? Bizonyosodj meg róla te is!

FindTime – Hogy mindenkinek pont jókor legyen a meeting

Minél elfoglaltabb valaki, annál nehezebb időpontot egyeztetni vele. A Findtime Outlook kiegészítővel csupán egyetlen kattintásba telik visszajelezni, hogy melyik időpont az alkalmasabb a megadott idősávok közül.

A kibogozhatatlan időpontfoglalás már a múlté

Az Outlook kiegészítőjeként a Findtime helyettesíti azokat az időpont egyeztető emailfolyamokat, melyekben már a végén senki sem tud eligazodni. Ezzel a kiegészítővel azon fogtok csodálkozni munkatársaiddal, hogy ezelőtt hogyan tudtatok élni nélküle.

FindTime

Cégen kívül is működik a FindTime

Az időpontfoglalást megnehezíti, ha külsős személlyel kell egyeztetni, hiszen még a naptárjára sem látunk rá. Ilyenkor jól jöhet, ha egy könnyen átlátható felületen ajánlanánk neki idősávokat a megbeszéléshez, hogy pár kattintással kiderüljön, melyik időpont alkalmas neki.

Kerüld el a rászervezést

A FindTime automatikusan frissíti a naptárad. Beállíthatod, hogy az ajánlott időpontokat foglalja le a naptáradban, amíg nem kapsz mindenkitől visszajelzést az értekezlet megtartásához. Amint ez megtörténik, a helyfoglalók eltűnnek, csakis a kiválasztott időpont marad bent a naptáradban.

Felkeltette az érdeklődésed? Keresd meg munkatársainkat!

Komplex levelezésszolgáltatás – Exchange Online

Tudd biztonságban céges emailjeid az Exchange Online email szerverszolgáltatással. Kollégáid bárhonnan, bármilyen eszközön biztonságosan férhetnek hozzá levelezésükhöz. Vészhelyreállító funkciójának köszönhetően semmilyen fontos adat nem veszhet kárba. Ismerd meg az Exchange Online-t!

Exchange Online – Vedd kézbe céged emailjeit!

Ahhoz, hogy munkatársaid céges emaileket tudjanak küldeni és fogadni, szükség van egy szerverre. Az Exchange Online a saját email szervered, így biztonságban tudhatod céges levelezésed – és még annál is többet. Mivel az Exchange egy szerverszolgáltatás, ezért a szerverre érkező adatok és információk pillanatokon belül szinkronizálódnak kollégáid számítógépei, telefonjai vagy tabletjei között – legyen szó egy új emailről, egy új névjegyről, vagy egy új naptáreseményről.

Munkatársaid így a kapcsolattartáshoz szükséges információkhoz bármikor, bármilyen eszközről hozzáférhetnek.

Mi a különbség az Exchange és az Outlook között?

Az Exchange maga a szerver, amelyen keresztül céged emailezése zajlik. Az Outlook pedig az a program, amelyen keresztül hozzáférhetsz az emailekhez, vagy emaileket írhatsz valakinek.

Microsoft Planner Logo
Microsoft To-Do Logo

Egyszerű feladatkezelő és feladatmenedzselés – Planner, To Do

A hatékony, koordinált munkavégzés nem csak a home office egyik legnagyobb kihívása. Hangoljátok össze és kövessétek nyomon csapatod feladatait a Plannerrel!

Tervezd napi teendőid a To-Doval, hogy a nap végére minden fontos – és kevésbé fontos – feladatoddal végezni tudj!

Microsoft Planner

Planner és To Do – Ne a munka hatalmasodjon el feletted

A Planner a Teams projektmenedzsment kiegészítő alkalmazása, amellyel koordinálhatod munkatársaid feladatait. Ütemezzetek, delegáljatok és bontsatok lépésekre feladatokat, amelyekhez leírást, résztvevőket és fájlokat is rendelhettek.

A Planner segítségével egy lépéssel közelebbről indulhattok a projektek hatékony, határidőkre való lezárásával.

A To-Do az egyéni, napi teendők tervezésére alkalmas. Ha egy teendő felmerül, csak jegyezd le a To-Do-ba és később priorizáld. A To-Do segítségével rendszerezheted elvégzendő feladataid, hogy az időd a leghatékonyabban használd fel.

Tervezd meg csapatod munkáját a hatékonyságért a Plannerben

A határidők teljesítésének kulcsa a szervezettség. A Planner segítségével megtervezheted csapatod munkamenetét, a feladatokhoz csapattagokat, határidőket, leírást rendelhetsz, hogy összehangoltan tudjatok dolgozni.

Lásd át napi teendőid a To Doval

A To Do segítségével megtervezheted, priorizálhatod napi teendőid, így biztosan nem feledkezel meg semmiről. A teendőid ütemezheted, határidőt rendelhetsz hozzájuk, és még meg is oszthatod másokkal a hatékony együttműködés érdekében.

Kezeld emailjeid a To Doban

Egy kattintással megjelölheted emailjeid az Outlookban, hogy a To Doban is fel legyenek jegyezve. Ezzel elkerülheted, hogy fontos emailekről a napi teendőid sűrűjében elfeledkezz.

Microsoft Lists Logo

21. századi folyamatkezelés alapjai – Lists

Az olyan csapatokon átívelő folyamatok rendszerezését is pofonegyszerűvé varázsolja az Office-ban elérhető Lists alkalmazás, mint a leltározás. Segítségével egy helyen elég a céges folyamatokat kezelnie munkatársaidnak, az állapotváltozásokról emailben értesülnek azok, akiknek tudniuk kell a státuszváltozásokról.

Lists – Átlátható folyamatokkal a hatékonyságért

A Lists átláthatóvá, könnyen emészthetővé teszi azokat a folyamatokat, amelyek meghatározzák a mindennapjaitokat. A Teamsből is elérhető alkalmazással a folyamataitokhoz könnyedén hozzáférnek a munkatársaid.

A Listsszel ugyan nincs szükség táblázatok vezetéséhez, de a kívánt információkat táblázatba rendezve is megjelenítheted. Igény szerint grafikus kinézetet is adhatsz a folyamataidnak. Meghatározhatod, folyamataidhoz milyen adatokat rendelsz. Mi ehhez ajánljuk:

  • Leltározás
  • Ügyfélszolgálati hibajegyek kezelése
  • Csomag elkészítés
  • Rendezvény szervezése

Microsoft Lists

Rendszerezd folyamataid átláthatóan

A Lists segítségével céges folyamataid könnyebben értelmezhetővé válnak munkatársaid számára, akik így hatékonyabban tudnak csapatként dolgozni. A Listsben táblázatként és grafikusan is megjelenítheted a folyamatokkal kapcsolatos adatokat.

Értesülj a változásokról elsőkézből

A Listsszel értesítéseket állíthatsz be, hogy kollégáid változtatásairól azonnal értesülj. Így ahelyett, hogy munkatársaidnak még egymás értesítésére is időt és figyelmet kellene fordítaniuk, a Lists ezt magától megteszi.

Fokozd a hatékonyságot automatizált listákkal

A Lists integrálható a Power Automate automatizáló szolgáltatásba. Például ha ügyfélszolgálati folyamataid kezeled a Listsben, a beérkező hibajegyekről azonnal értesülhetnek az ügyfélszolgálati munkatársaid a Microsoft Teamsben.

Felkeltette az érdeklődésed a Lists? Keresd meg kollégánkat!

Hatékony beosztás kezelés – Shifts

Kezeld munkatársaid beosztását átláthatóan a Microsoft Teams Shifts funkciójával. Kollégáid a Shiftsnek köszönhetően pillanatokon belül értesülnek minden, a munkaidejüket érintő változásról. Ismerkedj meg közelebbről a funkcióval!

Shifts – Amivel a beosztás nem okoz fejtörést

Felejtsd el a papíralapú beosztáskezelést! A Shiftsen munkatársaid bármilyen készüléken elérhetik az aktuális beosztásukat, nem kell egymás között üzenetekben küldözgetniük, ha éppen valamelyik munkatárs nincs bent a munkahelyén.

Átlátható beosztáskezelés

Kezeljétek beosztásotokat hatékonyan a Shiftsszel, hogy pontosan tudjátok, mikor kapcsolódhattok ki! A Shiftsben lévő beosztás tervezethez a munkatársaid is hozzáférnek, akik kéréseket küldhetnek be az időbeosztásuk kapcsán.

Microsoft Shifts

Kezeljétek dinamikusan csapatotok beosztását

A beosztások mellett fontos információkat tüntethetsz fel, amivel kollégáidat felkészítheted a napi teendőkre. A Shiftsben munkatársaidat csapatokra is feloszthatod, így mindenki az őket érintő információkkal találkozhat.

Mérd a kollégáid hatékonyságát

A Shiftsben egy gombnyomással indítható számlálóval pontosan tudni fogjátok, ki mennyi időt dolgozott. A számláló indításával a telefonos helyadatot is összeveti a munkahely koordinátáival, így elkerülhetőek az esetleges visszaélések.

Felkeltette az érdeklődésed a Shifts? Keresd meg kollégánkat!

Microsoft SharePoint Logo

Felejtsd el a régi fájlszervereket (Mobil dokumentumtár) – SharePoint

Hozz létre fájlszervert kollégáidnak, hogy gördülékenyen, együttműködve tudjanak dolgozni! A SharePoint segítségével munkatársaid csapatként egy helyen dolgozhatnak a közös projekteken anélkül, hogy útban lennének egymásnak. Emellett azonban a világnak is üzenhettek saját SharePoint weboldalatokon keresztül. Tudd meg, mi mindenre képes a SharePoint!

SharePoint – A modern fájlszerver

A SharePoint segítségével belső, illetve külső felhasználású weboldalakat hozhattok létre bármilyen fejlesztői segítség nélkül. A weboldalakon megjelenő információk teljes mértékben testre szabhatóak, így kiválaszthatjátok, csapatodnak milyen információkra, funkciókra van szüksége a hatékony munkához.

A belső felhasználású SharePoint weboldalak segítségével munkatársaid fájlokat, információkat oszthatnak meg egymással, illetve a napi kommunikáción túlmutató fontos egyeztetések bonyolíthatóak le.

A külső felhasználású weboldalon csapatod a világgal oszthatja meg a fontos információkat. Ha például a HR-csapatod egy új munkatársat keres, írjatok egy cikket a SharePoint weboldalra, és tegyétek közzé!

Microsoft SharePoint

Használd irodaként szervered

A SharePoint csapatoknak kínált szolgáltatásában Microsoft Teams csapatának hozhat létre felületet, ahol munkatársaid fájlokat érhetnek el és oszthatnak meg egymás közt. A csapatnak létrehozott weboldalon a kollégáid a napi kommunikációt meghaladó ügyeket – szabadságok, munkával vagy a munkahellyel kapcsolatos ötletek, kezdeményezések – is megbeszélhetik, illetve velük kapcsolatban értesülhetnek bármilyen eszközön.

Ismertesd meg céged a világgal

Ne hagyd, hogy leendő ügyfeleid ne tudjanak a cégedről! A SharePoint kommunikációs felületével híreket oszthatsz meg vállalkozásodról, így vevőid biztosan nem fognak megfeledkezni rólad.

Munkatársaid mindig elérhetik a fájljaikat

A SharePoint fájlszerverén bárhonnan, bármikor elérhetik fájljaikat munkatársaid. Mivel tudják, hogy mit hol találnak meg, biztos lehetsz benne, hogy a munka rendszerezettebben, gördülékenyebben fog haladni.

Felkeltette az érdeklődésed a SharePoint? Keresd meg munkatársainkat!

Microsoft PowerAutomate Logo

Folyamat automatizálás egyszerűen - Power Automate

Sosem volt még ilyen egyszerű feladatokat automatizálni, mint a Power Automate-tel. Az Office 365 szoftvercsomag részeként használható Power Automate-tel nem csupán saját automatizálások hozhatóak létre, hanem más felhasználók által elkészített folyamatokat is a saját igényeidre szabhatsz. Ismerd meg a Power Automate erejét!

Power Automate – Fejleszd céged folyamatok automatizálásával

Amilyen technológiai kihívást jelentettek néhány éve az automatizálások, annyira egyszerűvé váltak a Power Automate-nek köszönhetően. A Power Automate-tel elérheted, hogy munkatársaid csak a munkájukhoz fontos dolgokkal foglalkozzanak, az unalmas részeket pedig intézze el a számítógép.

Böngéssz automatizálások között

Ha van egy folyamat, amelyet szívesen automatizálnál, csak keresd meg más Power Automate-felhasználók folyamatai között. Így már a folyamat automatizálásán is időt és energiát takaríthatsz meg azzal, hogy a neked megfelelő automatizálást kiválasztod.

Microsoft PowerAutomate

Automatizálj pár kattintással

Készíts elő egyedi automatizálásokat munkatársaidnak és szervezetednek, hogy csak arra használjátok fel értékes időtöket és energiátokat, ami tényleg számít. A Power Automate segítségével percek alatt új folyamatokat hozhatsz létre, amivel munkaórákat spórolhatsz meg cégednek.

A Power Automate-tel időzített, és kollégáid által indítható automatizálásokat is létrehozhatsz.

Bízd rá az ismétlődő feladatokat a számítógépre

A folyamatosan ismétlődő, rutinszerű feladatok csak időt égetnek el. Hagyd, hogy a számítógépre bízható feladatokat Power Automate folyamatok végezzék el. Így munkatársaid biztosan csak azzal foglalkoznak munkaidejükben, ami valódi értéket teremt.

Felkeltette az érdeklődésed a Power Automate? Keresd meg munkatársainkat!

Vedd fel Velünk a kapcsolatot!