A Microsoft CSP lehetővé teszi, hogy teljesen személyre szabott felhőszolgáltatással fejleszd vállalkozásod. Válaszd ki a számodra szükséges funkciókat, és vedd fel kapcsolatot értékesítőinkkel. A többit mi intézzük neked.
Böngéssz a Microsoft Cloud Solutions funkciói között!
A Microsoft 365 szolgáltatáscsomag magában foglal minden olyan programot az Office alkalmazásoktól kezdve az intelligens felhőszolgáltatásokon át a biztonsági funkciókig, amelyre vállalkozásodnak szüksége van.
A Microsoft 365 megoldásai egymásra épülve használhatóak fel. Olyan alkalmazások összességét alkotják, ahol a munkavégzés történhet akár csapatban is, a munkatársai megbeszéléseket folytathatnak videóhívásban, vagy egyeztethetnek chaten. Továbbá fájlokat oszthatnak meg, feladatokat koordinálhatnak egymás között. Emailjeik, értekezleteik, feladataik és naptáreseményeik összehangoltan, egy helyen jelennek meg. A Microsoft 365 megoldásaival nektek már csak arra kell összpontosítanotok, amit élveztek csinálni: a munkátokat hatékonyan.
Ismerd meg közelebről a Microsoft 365-öt!
Microsoft 365 – Csak ez kell a hatékony munkához
A Microsoft 365 olyan szoftverszolgáltatás, mely nem csak tartalmazza az Office programokat, hanem a legújabb frissítéseket is elérhetővé teszi. A Microsoft 365-tel biztos lehetsz benne, hogy céged a legfrissebb technológiával van felvértezve.
Legyen tiéd minden Office program
Az Office-t ma már nem muszáj megvásárolni, elég előfizetni rá. Az előfizetéseddel munkatársaid a legfrissebb Worddel, Excellel és PowerPointtal építhetik vállalkozásodat.
Férj hozzá fájljaidhoz a felhőből
A Microsoft 365-tel felhasználónként 1 terabájtnyi OneCloud felhőalapú tárhelyet kapsz. A OneCloudhoz bárhonnan, bármilyen készülékről hozzáférhetsz. Így nem okozhat fennakadást, ha épp irodán kívül vagy.
Rendszerezd csapatod munkáját
A Microsoft 365-ben projektmenedzsment és egyéni teendő tervező alkalmazások is megtalálhatóak, amik segítenek csapatodnak a hatékonyság növelésében. Nem csak munkafolyamataid ellenőrzését, hanem bizonyos feladatok automatizálását is elérheted a Microsoft 365 termékeivel.
Felkeltette az érdeklődésed a Microsoft 365? Keresd meg munkatársainkat!
A Microsoft Teamsen munkatársaid napi kommunikációjuk bonyolíthatóak le, akár videóhívásban is. A Teamsen kollégáid fájlokat oszthatnak meg egymással, továbbá megbeszéléseikről jegyzeteket készíthetnek. Tudd meg, még mi mindenre képes a Teams!
Microsoft Teams – A hely, ahol kollégáid dolgoznak
A Microsoft Teams alkalmazással csapatod tagjai írásban, illetve videó- és hanghívásban is egyeztethetnek egymással a napi teendőkről, továbbá értekezleteket bonyolíthatnak le.
Tartsátok videóhívásaitokat a Teamsen
A Teams sokrétű videóhívó funkciójával prezentálhattok, felvehetitek a megbeszéléseket, jegyzeteket készíthettek és fájlokat oszthattok meg. Mindezt egy helyen.
Munkatársaid bárhonnan elérhetőek
A Teams számítógépen, okostelefonon és akár tableten is kényelmesen használható. Így teszi lehetővé, hogy munkatársaid bárhol, bármikor egyeztethessenek egymással a napi teendőkről.
Minden információ itt összpontosul
Minél több felületre oszlanak a munkához szükséges információk, annál gyakrabban szakad meg munkatársaid figyelme. A Teamsben összpontosul a Microsoft 365 funkciók ereje. Kollégáid itt nyomon követhetik napi teendőiket a projektek kapcsán, csapatként működhetnek együtt, és megbeszéléseket ütemezhetnek egymás között.
A Teams kommunikációs felület könnyedén integrálható más alkalmazásokkal, például projektmenedzsment alkalmazásokkal, így a Trellóval vagy a Jirával is.
Felkeltette az érdeklődésed? Keresd meg munkatársainkat!
Távoli környezetben még nehezebb külső és belső megbeszéléseket ütemezni. Ebben segíti munkatársaid a Findtime, amelynek felületén egy kattintással szavazhattok a tervezett megbeszélések időpontjáról, hogy senki se maradjon le a meetingekről. Azt hiszed, túl egyszerű? Bizonyosodj meg róla te is!
FindTime – Hogy mindenkinek pont jókor legyen a meeting
Minél elfoglaltabb valaki, annál nehezebb időpontot egyeztetni vele. A Findtime Outlook kiegészítővel csupán egyetlen kattintásba telik visszajelezni, hogy melyik időpont az alkalmasabb a megadott idősávok közül.
A kibogozhatatlan időpontfoglalás már a múlté
Az Outlook kiegészítőjeként a Findtime helyettesíti azokat az időpont egyeztető emailfolyamokat, melyekben már a végén senki sem tud eligazodni. Ezzel a kiegészítővel azon fogtok csodálkozni munkatársaiddal, hogy ezelőtt hogyan tudtatok élni nélküle.
Cégen kívül is működik a FindTime
Az időpontfoglalást megnehezíti, ha külsős személlyel kell egyeztetni, hiszen még a naptárjára sem látunk rá. Ilyenkor jól jöhet, ha egy könnyen átlátható felületen ajánlanánk neki idősávokat a megbeszéléshez, hogy pár kattintással kiderüljön, melyik időpont alkalmas neki.
Kerüld el a rászervezést
A FindTime automatikusan frissíti a naptárad. Beállíthatod, hogy az ajánlott időpontokat foglalja le a naptáradban, amíg nem kapsz mindenkitől visszajelzést az értekezlet megtartásához. Amint ez megtörténik, a helyfoglalók eltűnnek, csakis a kiválasztott időpont marad bent a naptáradban.
Felkeltette az érdeklődésed? Keresd meg munkatársainkat!
Tudd biztonságban céges emailjeid az Exchange Online email szerverszolgáltatással. Kollégáid bárhonnan, bármilyen eszközön biztonságosan férhetnek hozzá levelezésükhöz. Vészhelyreállító funkciójának köszönhetően semmilyen fontos adat nem veszhet kárba. Ismerd meg az Exchange Online-t!
Exchange Online – Vedd kézbe céged emailjeit!
Ahhoz, hogy munkatársaid céges emaileket tudjanak küldeni és fogadni, szükség van egy szerverre. Az Exchange Online a saját email szervered, így biztonságban tudhatod céges levelezésed – és még annál is többet. Mivel az Exchange egy szerverszolgáltatás, ezért a szerverre érkező adatok és információk pillanatokon belül szinkronizálódnak kollégáid számítógépei, telefonjai vagy tabletjei között – legyen szó egy új emailről, egy új névjegyről, vagy egy új naptáreseményről.
Munkatársaid így a kapcsolattartáshoz szükséges információkhoz bármikor, bármilyen eszközről hozzáférhetnek.
Mi a különbség az Exchange és az Outlook között?
Az Exchange maga a szerver, amelyen keresztül céged emailezése zajlik. Az Outlook pedig az a program, amelyen keresztül hozzáférhetsz az emailekhez, vagy emaileket írhatsz valakinek.
A hatékony, koordinált munkavégzés nem csak a home office egyik legnagyobb kihívása. Hangoljátok össze és kövessétek nyomon csapatod feladatait a Plannerrel!
Tervezd napi teendőid a To-Doval, hogy a nap végére minden fontos – és kevésbé fontos – feladatoddal végezni tudj!
Planner és To Do – Ne a munka hatalmasodjon el feletted
A Planner a Teams projektmenedzsment kiegészítő alkalmazása, amellyel koordinálhatod munkatársaid feladatait. Ütemezzetek, delegáljatok és bontsatok lépésekre feladatokat, amelyekhez leírást, résztvevőket és fájlokat is rendelhettek.
A Planner segítségével egy lépéssel közelebbről indulhattok a projektek hatékony, határidőkre való lezárásával.
A To-Do az egyéni, napi teendők tervezésére alkalmas. Ha egy teendő felmerül, csak jegyezd le a To-Do-ba és később priorizáld. A To-Do segítségével rendszerezheted elvégzendő feladataid, hogy az időd a leghatékonyabban használd fel.
Tervezd meg csapatod munkáját a hatékonyságért a Plannerben
A határidők teljesítésének kulcsa a szervezettség. A Planner segítségével megtervezheted csapatod munkamenetét, a feladatokhoz csapattagokat, határidőket, leírást rendelhetsz, hogy összehangoltan tudjatok dolgozni.
Lásd át napi teendőid a To Doval
A To Do segítségével megtervezheted, priorizálhatod napi teendőid, így biztosan nem feledkezel meg semmiről. A teendőid ütemezheted, határidőt rendelhetsz hozzájuk, és még meg is oszthatod másokkal a hatékony együttműködés érdekében.
Kezeld emailjeid a To Doban
Egy kattintással megjelölheted emailjeid az Outlookban, hogy a To Doban is fel legyenek jegyezve. Ezzel elkerülheted, hogy fontos emailekről a napi teendőid sűrűjében elfeledkezz.
Az olyan csapatokon átívelő folyamatok rendszerezését is pofonegyszerűvé varázsolja az Office-ban elérhető Lists alkalmazás, mint a leltározás. Segítségével egy helyen elég a céges folyamatokat kezelnie munkatársaidnak, az állapotváltozásokról emailben értesülnek azok, akiknek tudniuk kell a státuszváltozásokról.
Lists – Átlátható folyamatokkal a hatékonyságért
A Lists átláthatóvá, könnyen emészthetővé teszi azokat a folyamatokat, amelyek meghatározzák a mindennapjaitokat. A Teamsből is elérhető alkalmazással a folyamataitokhoz könnyedén hozzáférnek a munkatársaid.
A Listsszel ugyan nincs szükség táblázatok vezetéséhez, de a kívánt információkat táblázatba rendezve is megjelenítheted. Igény szerint grafikus kinézetet is adhatsz a folyamataidnak. Meghatározhatod, folyamataidhoz milyen adatokat rendelsz. Mi ehhez ajánljuk:
Rendszerezd folyamataid átláthatóan
A Lists segítségével céges folyamataid könnyebben értelmezhetővé válnak munkatársaid számára, akik így hatékonyabban tudnak csapatként dolgozni. A Listsben táblázatként és grafikusan is megjelenítheted a folyamatokkal kapcsolatos adatokat.
Értesülj a változásokról elsőkézből
A Listsszel értesítéseket állíthatsz be, hogy kollégáid változtatásairól azonnal értesülj. Így ahelyett, hogy munkatársaidnak még egymás értesítésére is időt és figyelmet kellene fordítaniuk, a Lists ezt magától megteszi.
Fokozd a hatékonyságot automatizált listákkal
A Lists integrálható a Power Automate automatizáló szolgáltatásba. Például ha ügyfélszolgálati folyamataid kezeled a Listsben, a beérkező hibajegyekről azonnal értesülhetnek az ügyfélszolgálati munkatársaid a Microsoft Teamsben.
Felkeltette az érdeklődésed a Lists? Keresd meg kollégánkat!
Kezeld munkatársaid beosztását átláthatóan a Microsoft Teams Shifts funkciójával. Kollégáid a Shiftsnek köszönhetően pillanatokon belül értesülnek minden, a munkaidejüket érintő változásról. Ismerkedj meg közelebbről a funkcióval!
Shifts – Amivel a beosztás nem okoz fejtörést
Felejtsd el a papíralapú beosztáskezelést! A Shiftsen munkatársaid bármilyen készüléken elérhetik az aktuális beosztásukat, nem kell egymás között üzenetekben küldözgetniük, ha éppen valamelyik munkatárs nincs bent a munkahelyén.
Átlátható beosztáskezelés
Kezeljétek beosztásotokat hatékonyan a Shiftsszel, hogy pontosan tudjátok, mikor kapcsolódhattok ki! A Shiftsben lévő beosztás tervezethez a munkatársaid is hozzáférnek, akik kéréseket küldhetnek be az időbeosztásuk kapcsán.
Kezeljétek dinamikusan csapatotok beosztását
A beosztások mellett fontos információkat tüntethetsz fel, amivel kollégáidat felkészítheted a napi teendőkre. A Shiftsben munkatársaidat csapatokra is feloszthatod, így mindenki az őket érintő információkkal találkozhat.
Mérd a kollégáid hatékonyságát
A Shiftsben egy gombnyomással indítható számlálóval pontosan tudni fogjátok, ki mennyi időt dolgozott. A számláló indításával a telefonos helyadatot is összeveti a munkahely koordinátáival, így elkerülhetőek az esetleges visszaélések.
Felkeltette az érdeklődésed a Shifts? Keresd meg kollégánkat!
Hozz létre fájlszervert kollégáidnak, hogy gördülékenyen, együttműködve tudjanak dolgozni! A SharePoint segítségével munkatársaid csapatként egy helyen dolgozhatnak a közös projekteken anélkül, hogy útban lennének egymásnak. Emellett azonban a világnak is üzenhettek saját SharePoint weboldalatokon keresztül. Tudd meg, mi mindenre képes a SharePoint!
SharePoint – A modern fájlszerver
A SharePoint segítségével belső, illetve külső felhasználású weboldalakat hozhattok létre bármilyen fejlesztői segítség nélkül. A weboldalakon megjelenő információk teljes mértékben testre szabhatóak, így kiválaszthatjátok, csapatodnak milyen információkra, funkciókra van szüksége a hatékony munkához.
A belső felhasználású SharePoint weboldalak segítségével munkatársaid fájlokat, információkat oszthatnak meg egymással, illetve a napi kommunikáción túlmutató fontos egyeztetések bonyolíthatóak le.
A külső felhasználású weboldalon csapatod a világgal oszthatja meg a fontos információkat. Ha például a HR-csapatod egy új munkatársat keres, írjatok egy cikket a SharePoint weboldalra, és tegyétek közzé!
Használd irodaként szervered
A SharePoint csapatoknak kínált szolgáltatásában Microsoft Teams csapatának hozhat létre felületet, ahol munkatársaid fájlokat érhetnek el és oszthatnak meg egymás közt. A csapatnak létrehozott weboldalon a kollégáid a napi kommunikációt meghaladó ügyeket – szabadságok, munkával vagy a munkahellyel kapcsolatos ötletek, kezdeményezések – is megbeszélhetik, illetve velük kapcsolatban értesülhetnek bármilyen eszközön.
Ismertesd meg céged a világgal
Ne hagyd, hogy leendő ügyfeleid ne tudjanak a cégedről! A SharePoint kommunikációs felületével híreket oszthatsz meg vállalkozásodról, így vevőid biztosan nem fognak megfeledkezni rólad.
Munkatársaid mindig elérhetik a fájljaikat
A SharePoint fájlszerverén bárhonnan, bármikor elérhetik fájljaikat munkatársaid. Mivel tudják, hogy mit hol találnak meg, biztos lehetsz benne, hogy a munka rendszerezettebben, gördülékenyebben fog haladni.
Felkeltette az érdeklődésed a SharePoint? Keresd meg munkatársainkat!
Sosem volt még ilyen egyszerű feladatokat automatizálni, mint a Power Automate-tel. Az Office 365 szoftvercsomag részeként használható Power Automate-tel nem csupán saját automatizálások hozhatóak létre, hanem más felhasználók által elkészített folyamatokat is a saját igényeidre szabhatsz. Ismerd meg a Power Automate erejét!
Power Automate – Fejleszd céged folyamatok automatizálásával
Amilyen technológiai kihívást jelentettek néhány éve az automatizálások, annyira egyszerűvé váltak a Power Automate-nek köszönhetően. A Power Automate-tel elérheted, hogy munkatársaid csak a munkájukhoz fontos dolgokkal foglalkozzanak, az unalmas részeket pedig intézze el a számítógép.
Böngéssz automatizálások között
Ha van egy folyamat, amelyet szívesen automatizálnál, csak keresd meg más Power Automate-felhasználók folyamatai között. Így már a folyamat automatizálásán is időt és energiát takaríthatsz meg azzal, hogy a neked megfelelő automatizálást kiválasztod.
Automatizálj pár kattintással
Készíts elő egyedi automatizálásokat munkatársaidnak és szervezetednek, hogy csak arra használjátok fel értékes időtöket és energiátokat, ami tényleg számít. A Power Automate segítségével percek alatt új folyamatokat hozhatsz létre, amivel munkaórákat spórolhatsz meg cégednek.
A Power Automate-tel időzített, és kollégáid által indítható automatizálásokat is létrehozhatsz.
Bízd rá az ismétlődő feladatokat a számítógépre
A folyamatosan ismétlődő, rutinszerű feladatok csak időt égetnek el. Hagyd, hogy a számítógépre bízható feladatokat Power Automate folyamatok végezzék el. Így munkatársaid biztosan csak azzal foglalkoznak munkaidejükben, ami valódi értéket teremt.
Felkeltette az érdeklődésed a Power Automate? Keresd meg munkatársainkat!
Ügyfélszolgálat: hello@smartmind.hu
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
elementor | never | This cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
__fb_chat_plugin | never | This cookie is used to track the user's interaction with facebook chat widget. |
messaging_plugin_https://smartmind.hu/_748573862141160 | never | This cookie is used by Facebook to enable its chat widget functionalities. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_ga_X7X2B6WFNW | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_gat_UA-212295413-1 | 1 minute | A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to. |
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
NID | 6 months | NID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt.innertube::nextId | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |