fbpx

A kampányból hátralévő idő:

Jelentkezz, amíg még nem késő!
nap
óra
perc
másodperc

Ha most szereztek be Microsoft 365 szolgáltatásokat, vagy üzemeltetőt váltanátok, INGYENES használatot szerezhettek
1 000 000 Ft
értékben egy teljes évre!

Szeretnéd a cégedet (és magadat) ingyen egy kényelmes, modern és a mindennapi feladatokat megkönnyítő munkakörnyezetben tudni?

Ha most igényelsz a Smartmindtól Microsoft 365 licencet, részt vehetsz első országos kampányunkban – és lehet, hogy fizetned sem kell értük…

A kampányból hátralévő idő:

Jelentkezz, amíg még nem késő!
nap
óra
perc
másodperc

Ingyen biztosítjuk egy cégnek a legjobb nagyvállalati szintű szolgáltatáscsomagot. Legyen ez a Te céged?

A kampányunk tényleg nagyon egyszerű.

A kampányban azok a cégek vehetnek részt, akik ezen az oldalon keresztül…

A résztvevő cégek közül 2022. december 5-én sorsolással választunk ki egyet. (A sorsolásról élő közvetítésben értesülhetsz, amelynek felvételét a Facebook oldalunkon is megosztjuk.)

Ez a cég maximum 20 db egy éves díjmentes licencet kap a Smartmindtól, amit mi üzemeltetünk majd.

Így jelentkezhetsz az ingyenes Microsoft 365 csomagért…

A kampányban kétféleképp vehet részt a céged:

Megvásárolod valamelyik Microsoft 365 csomagunkat

vagy

már meglévő Microsoft 365 licenceidet áthozod a Smartmindhoz

A részvétel pontos menete:

01

Regisztráció

A céged regisztrál ezen az oldalon keresztül az ingyenes konzultációra, kötelezettség nélkül. (Legjobb, ha a regisztrációt a céges döntéshozója végzi!)

02

Kapcsolatfelvétel

Mi három munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot telefonon, hogy felmérjük a céged pontos igényeit.

03

Ajánlatadás

Elkészítjük és elküldjük nektek a pontos, kedvező ajánlatot.

04

Megrendelés

A céged megrendeli a szolgáltatást és/vagy szolgáltatás-átvételt.

05

Szerződéskötés

Megkötjük a szerződést és megkezdjük a közös munkát.

06

Közös munka

A kollégáid mindennapjai könnyebbé és a munkájuk egyszerűbbé válik. Az általunk üzemeltetett új környezet pedig profitot termel majd, hiszen időt és energiát takarít meg.

07

Sorsolás

December 5-én részt veszel a sorsoláson, amiről külön szólunk majd előre levélben, és élőben is követheted majd a Facebook-oldalunkon!

Amit mindenképpen megkaptok, ha szerződünk:

Ami még a tiétek lehet:

Mit tartalmaznak a csomagok (és mire tudjátok használni)?

A Microsoft 365 lehetővé teszi, hogy teljesen személyre szabott felhőszolgáltatással fejleszd vállalkozásod. Teljes értékű online irodai munkakörnyezetet kapsz.

A Microsoft 365 megoldásai egymásra épülve használhatóak fel. A munkavégzés történhet akár csapatban is, a kollégák megbeszéléseket folytathatnak videóhívásban, vagy egyeztethetnek chaten, fájlokat oszthatnak meg, feladatokat koordinálhatnak egymás között. E-mailjeik, értekezleteik, feladataik és naptáreseményeik összehangoltan, egy helyen jelennek meg.

A Microsoft 365 megoldásaival nektek már csak arra kell összpontosítanotok, amit élveztek csinálni: a munkátokat hatékonyan.

Feladatok kezelése

(ToDo és Planner)

Hangold össze és kövesd nyomon a saját és a csapatod feladatait!

Megbeszélés kezelés

(Findtime)

Minél elfoglaltabb valaki, annál nehezebb időpontot egyeztetni vele.

Fájlok kezelése

(Sharepoint)

Fájlszerver, hogy gördülékenyen tudjatok együtt dolgozni!

Csapatmunka megoldás

(Teams)

A napi teendők és projektek központi kezelése Neked és csapatodnak.

Lista és adatkezelés

(Lists)

Ha teher egy leltár vagy nyilvántartás készítés, itt egy megoldás. 

Folyamat automatizáció

(Power Automate)

Folyamatok kezelése, amelyek meghatározzák a mindennapjaitokat.

Kedvező licencek, profi üzemeltetés.

A Smartmind éves vagy havi konstrukcióban is biztosíthatja nektek tetszőleges számú licenc üzemeltetését.
Ha velünk szerződtök, díjmentesen végezzük el a licenc kezelési és felhasználó-kezelési munkákat is.

Éves
Havi
Microsoft 365 Business Basic
1 900 Ft/hó

(4,62 EUR - 410 Ft / EUR árfolyamig)

Ingyenes konzultáció és menedzsment


Levelezés

Teams

SharePoint

Online Office csomag
(pl.: Outlook, Word, Excel)

1TB felhő tárhely

Díjmentes licenc és felhasználó kezelés

Legnépszerűbb

Microsoft 365 Business Standard
3 910 Ft/hó

(9,52 EUR - 410 Ft / EUR árfolyamig)

Ingyenes konzultáció és menedzsment


A teljes Business Basic csomag

Telepíthető Office csomag
(pl.: Outlook, Word, Excel)

Egyszerű webinárium kezelés

Regisztráció és jelentkezés kezelés (Események)

Ügyféltalálkozók kezelése

Díjmentes licenc és felhasználó kezelés

Microsoft 365 Business Premium
6 920 Ft/hó

(16,86 EUR - 410 Ft / EUR árfolyamig)

Ingyenes konzultáció és menedzsment


A teljes Business Standard csomag

Speciális biztonság

Hozzáférés és adatbiztonság kezelés

Kibertámadások elleni védelem

Adathalászat elleni védelem

Adattitkosítási megoldások központilag

Díjmentes licenc és felhasználó kezelés

Regisztrálj, hogy elérhesd az ingyenes Microsoft 365 csomagot!

Add meg az adataidat, a legjobb az lenne, ha már a céges döntéshozó regisztrál az oldalunkon. Ezt követően mi három munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot telefonon, és egyeztetünk egy díjmentes konzultációt, ahol pontosan átbeszélhetjük az igényeiteket.

Töltsd ki az űrlapot a jelentkezéshez

Ez a regisztráció még nem jelent semmilyen elköteleződést a részedről, viszont szükséges ahhoz, hogy részt vehess a kampányban!

Minden további információt levélben és telefonon elmondunk, a végső sorsolásról pedig külön szólunk majd az itt megadott címen.

Jelentkezési határidő letelte:

nap
óra
perc
másodperc

Válaszok minden kérdésre.

Meddig jelentkezhetek, ha meg akarom szerezni a 20 db licencet?

2022. szeptember 13. és november 30. között.

Mikor lesz a sorsolás?

2022. december 5-én. A sorsolást élőben közvetítjük majd Facebook-oldalunkon keresztül.

Ki vehet részt a kampányban?

Bármely magyarországi székhellyel rendelkező cég, kivéve stratégiai partnereink ügyfelei.

Magánszemélyként is részt vehetek a kampányban?

Nem, ebben a kampányban kizárólag cégek vehetnek részt.

Akkor is részt vehetek, ha a cégemnek már van Microsoft licenc szolgáltatása?

Igen, ebben az esetben licenc vásárlás helyett úgy is részt vehettek, ha a meglévő licencek kezelését áthozzátok a Smartmind csapatához.

Ha regisztrálok, már részt is veszek a sorsoláson?

Nem, ehhez az is kell, hogy végül szerződjünk a cégeddel. De maga a regisztráció még semmilyen kötelezettséggel nem jár. Ha végül az a döntés születik, hogy nincs vagy nem veszitek igénybe ezt a lehetőséget, a kapott konzultáció természetesen akkor is díjmentes marad.

Mi a pontos feltétele annak, hogy részt vegyünk a sorsoláson?

Az egy év időtartamú és maximum 20 db díjmentes Microsoft 365 licenc megszerzéséhez vagy új licenc szolgáltatást kell indítani vagy át kell hozni a licenceket az ENJOY NETWORK Kft. felügyelete alá minimum egy évre.

Hány céget sorsoltok ki?

A kampány során csak egy cég kapja meg az egy évre vonatkozó licenc kedvezményt.

Mi pontosan a kampányakció tárgya?

A céged által a sorsolás időpontjában használt licencek számának erejéig, de maximum 20 db Microsoft 365 Business Standard licenc díjmentesen, egy éves Microsoft 365 levelezés üzemeltetéssel.

Az ingyenes konzultációt is kisorsoljátok?

Nem, az ingyenes konzultációt a regisztrációt követően mindenképp igénybe vehetitek.

Kérdésem van, kit keressek?

Ha bármilyen kérdésed maradt, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon a +36 70 319 6262 telefonszámon, vagy írj emailt a cspkampany@smartmind.hu e-mail címre.

Mire számíthattok munkatársainktól?

Hogyan segítettünk a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak?

“Nagyon jó megoldást jelentett számunkra, hogy megismerkedtünk a Panda Security temrékeivel és a Smartmind üzletcsoporttal. Ők segítettek abban, hogy megismerjük a saját hálózatunkat, a saját magunk által használt szoftvereket.”

– Győri-Dani Lajos
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat ügyvezető alelnöke

A Király-Szerszám Kft. véleménye a Smartmind csoportról.

“Folyamatosan a Panda Security termékeket használjuk és a felhő alapú Adaptive Defense 360 szoftver az, ami teljeskörű védelmet nyújt számunkra, minden egyes számítógépre felraktuk és használjuk.”

– Ifj. Király László
A Király-Szerszám Kft. kiskereskedelmi üzletág igazgatója

Együttműködési tapasztalatok a Biopont Kft. esetén.

“Ami roppant meggyőző a Smartmind üzleti csoport csapatában és a Panda Security megoldásaiban, hogy nagyon életszerű a gondolkodásuk és a szolgáltatási körük. Azt és olyan formában kínáklják, amire egy vállalkozásnak valóban szüksége van.”

– Gyarmati Attila
Biopont Kft.

© Smartmind.hu 2018-2022 | Ügyfélszolgálat: hello@smartmind.hu | Adatkezelési tájékoztatóImpresszum | ÁSZF
ENJOY NETWORK Kft. | 1139 Budapest, Fiastyúk utca 64. | T.: +36/70 319-6262 | Cégjegyzékszám: 01 09 296995

Planner és ToDo

Egyszerű feladatkezelő és feladatmenedzselés

A hatékony, koordinált munkavégzés nem csak a home office egyik legnagyobb kihívása. 

Tervezd napi teendőid a ToDoval, hogy a nap végére minden fontos – és kevésbé fontos – feladatoddal végezni tudj!

A Planner a Teams projektmenedzsment kiegészítő alkalmazása, amellyel koordinálhatod munkatársaid feladatait. Ütemezzetek, delegáljatok és bontsatok lépésekre feladatokat, amelyekhez leírást, résztvevőket és fájlokat is rendelhettek.

A Planner segítségével egy lépéssel közelebbről indulhattok a projektek hatékony, határidőkre való lezárásával.

A ToDo az egyéni, napi teendők tervezésére alkalmas. Ha egy teendő felmerül, csak jegyezd le a ToDo-ba és később priorizáld. A ToDo segítségével rendszerezheted elvégzendő feladataid, hogy az időd a leghatékonyabban használd fel.

FindTime

Automatikus megbeszélésfoglaló rendszer

Távoli környezetben még nehezebb külső és belső megbeszéléseket ütemezni. Ebben segíti munkatársaid a Findtime, amelynek felületén egy kattintással szavazhattok a tervezett megbeszélések időpontjáról, hogy senki se maradjon le a meetingekről. Azt hiszed, túl egyszerű? Bizonyosodj meg róla te is!

A Findtime Outlook kiegészítővel csupán egyetlen kattintásba telik visszajelezni, hogy melyik időpont az alkalmasabb a megadott idősávok közül.

Az Outlook kiegészítőjeként a Findtime helyettesíti azokat az időpont egyeztető emailfolyamokat, melyekben már a végén senki sem tud eligazodni. Ezzel a kiegészítővel azon fogtok csodálkozni munkatársaiddal, hogy ezelőtt hogyan tudtatok élni nélküle.

A FindTime automatikusan frissíti a naptárad. Beállíthatod, hogy az ajánlott időpontokat foglalja le a naptáradban, amíg nem kapsz mindenkitől visszajelzést az értekezlet megtartásához. Amint ez megtörténik, a helyfoglalók eltűnnek, csakis a kiválasztott időpont marad bent a naptáradban.

Sharepoint

Felejtsd el a régi fájlszervereket (Mobil dokumentumtár)

Hozz létre fájlszervert kollégáidnak, hogy gördülékenyen, együttműködve tudjanak dolgozni! A SharePoint segítségével munkatársaid csapatként egy helyen dolgozhatnak a közös projekteken anélkül, hogy útban lennének egymásnak. Emellett azonban a világnak is üzenhettek saját SharePoint weboldalatokon keresztül.

A SharePoint segítségével belső, illetve külső felhasználású weboldalakat hozhattok létre bármilyen fejlesztői segítség nélkül. A weboldalakon megjelenő információk teljes mértékben testre szabhatóak, így kiválaszthatjátok, csapatodnak milyen információkra, funkciókra van szüksége a hatékony munkához.

A belső felhasználású SharePoint weboldalak segítségével munkatársaid fájlokat, információkat oszthatnak meg egymással, illetve a napi kommunikáción túlmutató fontos egyeztetések bonyolíthatóak le.

A külső felhasználású weboldalon csapatod a világgal oszthatja meg a fontos információkat. Ha például a HR-csapatod egy új munkatársat keres, írjatok egy cikket a SharePoint weboldalra, és tegyétek közzé!

A SharePoint fájlszerverén bárhonnan, bármikor elérhetik fájljaikat munkatársaid. Mivel tudják, hogy mit hol találnak meg, biztos lehetsz benne, hogy a munka rendszerezettebben, gördülékenyebben fog haladni.

Teams

Modern csapatmunka és csapatkezelés

A Microsoft Teamsen munkatársaid napi kommunikációjuk bonyolíthatóak le, akár videóhívásban is. A Teamsen kollégáid fájlokat oszthatnak meg egymással, továbbá megbeszéléseikről jegyzeteket készíthetnek. Tudd meg, még mi mindenre képes a Teams!

A Microsoft Teams alkalmazással csapatod tagjai írásban, illetve videó- és hanghívásban is egyeztethetnek egymással a napi teendőkről, továbbá értekezleteket bonyolíthatnak le.

A Teams sokrétű videóhívó funkciójával prezentálhattok, felvehetitek a megbeszéléseket, jegyzeteket készíthettek és fájlokat oszthattok meg. Mindezt egy helyen.

Minél több felületre oszlanak a munkához szükséges információk, annál gyakrabban szakad meg munkatársaid figyelme. A Teamsben összpontosul a Microsoft 365 funkciók ereje. Kollégáid itt nyomon követhetik napi teendőiket a projektek kapcsán, csapatként működhetnek együtt, és megbeszéléseket ütemezhetnek egymás között.

A Teams kommunikációs felület könnyedén integrálható más alkalmazásokkal, például projektmenedzsment alkalmazásokkal, így a Trellóval vagy a Jirával is.

Lists

21. századi folyamatkezelés alapjai

Az olyan csapatokon átívelő folyamatok rendszerezését is pofonegyszerűvé varázsolja az Office-ban elérhető Lists alkalmazás, mint a leltározás. Segítségével egy helyen elég a céges folyamatokat kezelnie munkatársaidnak, az állapotváltozásokról emailben értesülnek azok, akiknek tudniuk kell a státuszváltozásokról.

A Lists átláthatóvá, könnyen emészthetővé teszi azokat a folyamatokat, amelyek meghatározzák a mindennapjaitokat. A Teamsből is elérhető alkalmazással a folyamataitokhoz könnyedén hozzáférnek a munkatársaid.

A Listsszel ugyan nincs szükség táblázatok vezetéséhez, de a kívánt információkat táblázatba rendezve is megjelenítheted. Igény szerint grafikus kinézetet is adhatsz a folyamataidnak. Meghatározhatod, folyamataidhoz milyen adatokat rendelsz. Mi ehhez ajánljuk:

  • Leltározás
  • Ügyfélszolgálati
  • Hibajegyek kezelése
  • Csomag elkészítés
  • Rendezvény szervezése

A Lists integrálható a Power Automate automatizáló szolgáltatásba. Például ha ügyfélszolgálati folyamataid kezeled a Listsben, a beérkező hibajegyekről azonnal értesülhetnek az ügyfélszolgálati munkatársaid a Microsoft Teamsben.

Power Automate

Folyamat automatizálás egyszerűen

Sosem volt még ilyen egyszerű feladatokat automatizálni, mint a Power Automate-tel. Az Office 365 szoftvercsomag részeként használható Power Automate-tel nem csupán saját automatizálások hozhatóak létre, hanem más felhasználók által elkészített folyamatokat is a saját igényeidre szabhatsz. Ismerd meg a Power Automate erejét!

Amilyen technológiai kihívást jelentettek néhány éve az automatizálások, annyira egyszerűvé váltak a Power Automate-nek köszönhetően. A Power Automate-tel elérheted, hogy munkatársaid csak a munkájukhoz fontos dolgokkal foglalkozzanak, az unalmas részeket pedig intézze el a számítógép.

Ha van egy folyamat, amelyet szívesen automatizálnál, csak keresd meg más Power Automate-felhasználók folyamatai között. Így már a folyamat automatizálásán is időt és energiát takaríthatsz meg azzal, hogy a neked megfelelő automatizálást kiválasztod.

Készíts elő egyedi automatizálásokat munkatársaidnak és szervezetednek, hogy csak arra használjátok fel értékes időtöket és energiátokat, ami tényleg számít. A Power Automate-tel időzített, és kollégáid által indítható automatizálásokat is létrehozhatsz.