fbpx

A kampányból hátralévő idő:

Jelentkezz, amíg még nem késő!
nap
óra
perc
másodperc

Szerezz
INGYENESEN
akár 10 db Microsoft 365 Business Basic licencet egy évre, 2 * 2 óra bevezetési, kialakítási vagy optimalizálási támogatással
450 000 Ft értékben
!

*Megjegyzés: A cégben lehettek többen is, a licencek darabszáma is lehet több. Az ajánlat azonban maximum 10 db licenc-re vonatkozik, így a maradék darabszámot finanszírozni szükséges.

Szeretnéd a cégedet (és magadat) ingyen egy kényelmes, modern és a mindennapi feladatokat megkönnyítő munkakörnyezetben tudni?

Nincs más dolgod, csak jelentkezni a kampányunkra…

A kampányból hátralévő idő:

Jelentkezz, amíg még nem késő!
nap
óra
perc
másodperc

Ingyen biztosítjuk egy cégnek a legjobb nagyvállalati szintű szolgáltatáscsomagot. Jelentkezz, hogy Te vidd el!

A részvétel tényleg egyszerű, és

nincs apróbetűs rész.

A kampányban azok a cégek vehetnek részt, akik ezen az oldalon keresztül…

A résztvevők közül 2024. március 7-én sorsolással választunk ki egy regisztrációval rendelkező személyt, aki az általa meghatározott cég számára igényelheti a szolgáltatást. (A sorsolásról élő közvetítésben értesülhetsz a Facebook oldalunkon.)

Ez a cég maximum 10 db egy éves díjmentes előfizetést kap a Smartmindtól a 2*2 óra tanácsadással.

Így jelentkezhetsz az ingyenes Microsoft 365 csomagért és tanácsadásért…

A kampányban való részvételhez két dolgot kell tenned:

Kitöltöd a regisztrációs űrlapunkat és beköveted a Facebook oldalunkat

és

"Eljössz" és részt veszel a 2024. február 29-i webináriumon

A részvétel pontos menete:

01

Regisztráció

A regisztrálsz a céged nevében ezen az oldalon keresztül a webináriumra.

02

Facebook oldalunk követése

Kedveld / kövesd be a Smartmind Facebook oldalunkat. A regisztrációt követően automatikus levelet is kapsz, de itt és most is megteheted a Facebook oldalunk megnyitásával, ezt követően kattints a Tetszik / Kedvelés gombra.

03

Várakozás a webináriumra

A webináriumig hírleveleket is kapsz, de ígérjük nem sokat és csak a témával kapcsolatban, a Facebook oldalunkon viszont érdekes posztokkal és cikkekkel találkozhatsz majd.

04

Részvétel a webináriumon (2024.02.29.)

Nagyon fontos, hogy azok között lesz a sorsolás, akik a webináriumon is részt vesznek. Így részt kell venned rajta mindenképpen a sorsoláson történő részvételhez. A webinárium olyan időpontban lesz, amikor várhatóan mindenki részt tud venni rajta.

05

Sorsolás (2024.03.07.)

A sorsoláson történő részvételhez csak három kritériumnak kell megfelelned. Regisztrálnod kell a webináriumra, Kedvelned / Követned kell a Facebook oldalunkat és részt kell venned a webináriumon. A sorsolást Facebook oldalunkon követheted majd.

06

+1 ingyenes szolgáltatás minden regisztrált résztvevőnek

Ha nem tudsz részt venni a webináriumon ne keseredj el, nem hagyunk meglepetés nélkül. Ha regisztráltál, akkor már biztosan kapsz tőlünk valamit, amiről levélben értesítünk 2024. márciusban.

07

+1 ingyenes meglepetés a webináriumon résztvevőknek

Akik a webináriumon is részt vettek kapnak még egy valamit a smartmindtól, ami önmagában is értékes és hasznos lesz. Erről is 2024. márciusban küldünk tájékoztatót.

Kicsit rólunk és az
INGYENES
szolgáltatásokról

Amit mindenképpen megkaptok, ha a smartmindot választjátok az informatikai szolgáltatótoknak (nyeremény nélkül is):

Amit még kaptok tőlünk:

Mit tartalmaz a Microsoft 365 Business Basic előfizetés?
(és mire tudjátok használni - érthetően leírva)

A Microsoft 365 lehetővé teszi, hogy teljesen személyre szabott felhőszolgáltatással fejleszd vállalkozásod. Teljes értékű online irodai munkakörnyezetet kapsz.

A Microsoft 365 megoldásai egymásra épülve használhatóak fel. A munkavégzés történhet akár csapatban is, a kollégák megbeszéléseket folytathatnak videóhívásban, vagy egyeztethetnek chaten, fájlokat oszthatnak meg, feladatokat koordinálhatnak egymás között. E-mailjeik, értekezleteik, feladataik és naptáreseményeik összehangoltan, egy helyen jelennek meg.

A Microsoft 365 megoldásaival nektek már csak arra kell összpontosítanotok, amit élveztek csinálni: a munkátokat hatékonyan.

Feladatok kezelése

(ToDo és Planner)

Hangold össze és kövesd nyomon a saját és a csapatod feladatait!

Megbeszélés kezelés

(Findtime)

Minél elfoglaltabb valaki, annál nehezebb időpontot egyeztetni vele.

Fájlok kezelése

(Sharepoint)

Fájlszerver, hogy gördülékenyen tudjatok együtt dolgozni!

Csapatmunka megoldás

(Teams)

A napi teendők és projektek központi kezelése Neked és csapatodnak.

Lista és adatkezelés

(Lists)

Ha teher egy leltár vagy nyilvántartás készítés, itt egy megoldás. 

Folyamat automatizáció

(Power Automate)

Folyamatok kezelése, amelyek meghatározzák a mindennapjaitokat.

Regisztrálj, hogy elérhesd az ingyenes és maximum 10 db Microsoft 365 Business Basic csomagot egy évre, valamint a 2*2 óra tanácsadást!

Add meg az adataidat! Javasolt céges adatokat és annak a cégnek a nevét megadnod, amelynek az elérhető díjmentes szolgáltatásokat szánod. Így is megkönnyítve a későbbi ügyintézést. 

Töltsd ki az űrlapot a jelentkezéshez

Ez a regisztráció még nem jelent semmilyen elköteleződést a részedről, viszont szükséges ahhoz, hogy részt vehess a kampányban!

Minden további információt levélben, indokolt esetben telefonon elmondunk, a végső sorsolásról pedig külön szólunk majd az itt megadott email címeden.

Jelentkezési határidő letelte:

nap
óra
perc
másodperc

Válaszok

felmerült kérdéseidre

Meddig jelentkezhetek, ha meg szeretném szerezni a 10 db Microsoft 365 Business Basic licencet egy évre és a 2*2 óra tanácsadást?

Jelentkezési időszak a webináriumra: 2023. december 11. és 2024. február 28. 21:00 óra között.

Mikor lesz a sorsolás?

2024. március 7-én. A sorsolást élőben közvetítjük majd Facebook-oldalunkon keresztül.

Ki vehet részt a kampányban?

Bármely magánember, aki bármely magyarországi székhellyel rendelkező céget megadja, kivéve stratégiai partnereink ügyfelei és az informatikai üzemeltetéssel foglalkozó cégek. (Ha ilyen eset előfordulna, felvesszük a jelentkezővel a kapcsolatot.)

Magánszemélyként is részt vehetek a kampányban?

Igen, azonban a kampány szolgáltatásokat csak cégek számára tudjuk biztosítani. Ezért is szükséges megadni a cégnevet, akinek a szolgáltatást szánja a regisztráló.

Akkor is részt vehetek, ha a cégemnek már van Microsoft licenc szolgáltatása?

Igen, ebben az esetben a licenc hosszabbítás lesz díjmentes, ha a sorsoláson az adott cég kerül kisorsolásra. Ilyenkor viszont hozzáférésre lesz szükség a smartmind számára a Microsoft 365 fiókhoz.

Ha regisztrálok, már részt is veszek a sorsoláson?

Nem, a webinárium regisztráció mellett szükség van a smartmind facebook oldal kedvelésére, és részt kell venni a webináriumon is.

Mi a pontos feltétele annak, hogy részt vegyünk a sorsoláson?

  1. Webinárium regisztráció
  2. A smartmind Facebook oldal kedvelése
  3. Részvétel a webináriumon

Hány cég kerül kisorsolásra?

A kampány során csak egy cég kapja meg az egy évre vonatkozó maximum 10 db Microsoft 365 Business Basic előfizetést és 2*2 óra tanácsadást nettó 450.000 Ft értékben.

Mi pontosan a kampányakció tárgya?

A céged által a sorsolás időpontjában használt licencek számának erejéig vagy új előfizetés indításával, de maximum 10 db Microsoft 365 Business Basic előfizetés díjmentesen a 2*2 óra bevezetési / kialakítási / optimalizálási tanácsadással, valamint egy éves Microsoft 365 levelezés üzemeltetéssel.

A meglepetés díjmentes szolgáltatások is kisorsolásra kerülnek?

Nem, a meglepetés szolgáltatások a regisztrációval és a webináriumon részvétellel mindenképpen igénybe vehetőek. Erről emailben küldünk tájékoztatást.

Kérdésem van, kit keressek?

Ha bármilyen kérdésed maradt, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon a +36 70 319 6262 telefonszámon, vagy írj emailt a kampany@smartmind.hu e-mail címre.

Világszínvonalú informatikai háttér a cégednek

Ügyfélszolgálat: hello@smartmind.hu

Iratkozz fel leveleinkre!

Planner és ToDo

Egyszerű feladatkezelő és feladatmenedzselés

A hatékony, koordinált munkavégzés nem csak a home office egyik legnagyobb kihívása. 

Tervezd napi teendőid a ToDoval, hogy a nap végére minden fontos – és kevésbé fontos – feladatoddal végezni tudj!

A Planner a Teams projektmenedzsment kiegészítő alkalmazása, amellyel koordinálhatod munkatársaid feladatait. Ütemezzetek, delegáljatok és bontsatok lépésekre feladatokat, amelyekhez leírást, résztvevőket és fájlokat is rendelhettek.

A Planner segítségével egy lépéssel közelebbről indulhattok a projektek hatékony, határidőkre való lezárásával.

A ToDo az egyéni, napi teendők tervezésére alkalmas. Ha egy teendő felmerül, csak jegyezd le a ToDo-ba és később priorizáld. A ToDo segítségével rendszerezheted elvégzendő feladataid, hogy az időd a leghatékonyabban használd fel.

FindTime

Automatikus megbeszélésfoglaló rendszer

Távoli környezetben még nehezebb külső és belső megbeszéléseket ütemezni. Ebben segíti munkatársaid a Findtime, amelynek felületén egy kattintással szavazhattok a tervezett megbeszélések időpontjáról, hogy senki se maradjon le a meetingekről. Azt hiszed, túl egyszerű? Bizonyosodj meg róla te is!

A Findtime Outlook kiegészítővel csupán egyetlen kattintásba telik visszajelezni, hogy melyik időpont az alkalmasabb a megadott idősávok közül.

Az Outlook kiegészítőjeként a Findtime helyettesíti azokat az időpont egyeztető emailfolyamokat, melyekben már a végén senki sem tud eligazodni. Ezzel a kiegészítővel azon fogtok csodálkozni munkatársaiddal, hogy ezelőtt hogyan tudtatok élni nélküle.

A FindTime automatikusan frissíti a naptárad. Beállíthatod, hogy az ajánlott időpontokat foglalja le a naptáradban, amíg nem kapsz mindenkitől visszajelzést az értekezlet megtartásához. Amint ez megtörténik, a helyfoglalók eltűnnek, csakis a kiválasztott időpont marad bent a naptáradban.

Sharepoint

Felejtsd el a régi fájlszervereket (Mobil dokumentumtár)

Hozz létre fájlszervert kollégáidnak, hogy gördülékenyen, együttműködve tudjanak dolgozni! A SharePoint segítségével munkatársaid csapatként egy helyen dolgozhatnak a közös projekteken anélkül, hogy útban lennének egymásnak. Emellett azonban a világnak is üzenhettek saját SharePoint weboldalatokon keresztül.

A SharePoint segítségével belső, illetve külső felhasználású weboldalakat hozhattok létre bármilyen fejlesztői segítség nélkül. A weboldalakon megjelenő információk teljes mértékben testre szabhatóak, így kiválaszthatjátok, csapatodnak milyen információkra, funkciókra van szüksége a hatékony munkához.

A belső felhasználású SharePoint weboldalak segítségével munkatársaid fájlokat, információkat oszthatnak meg egymással, illetve a napi kommunikáción túlmutató fontos egyeztetések bonyolíthatóak le.

A külső felhasználású weboldalon csapatod a világgal oszthatja meg a fontos információkat. Ha például a HR-csapatod egy új munkatársat keres, írjatok egy cikket a SharePoint weboldalra, és tegyétek közzé!

A SharePoint fájlszerverén bárhonnan, bármikor elérhetik fájljaikat munkatársaid. Mivel tudják, hogy mit hol találnak meg, biztos lehetsz benne, hogy a munka rendszerezettebben, gördülékenyebben fog haladni.

Teams

Modern csapatmunka és csapatkezelés

A Microsoft Teamsen munkatársaid napi kommunikációjuk bonyolíthatóak le, akár videóhívásban is. A Teamsen kollégáid fájlokat oszthatnak meg egymással, továbbá megbeszéléseikről jegyzeteket készíthetnek. Tudd meg, még mi mindenre képes a Teams!

A Microsoft Teams alkalmazással csapatod tagjai írásban, illetve videó- és hanghívásban is egyeztethetnek egymással a napi teendőkről, továbbá értekezleteket bonyolíthatnak le.

A Teams sokrétű videóhívó funkciójával prezentálhattok, felvehetitek a megbeszéléseket, jegyzeteket készíthettek és fájlokat oszthattok meg. Mindezt egy helyen.

Minél több felületre oszlanak a munkához szükséges információk, annál gyakrabban szakad meg munkatársaid figyelme. A Teamsben összpontosul a Microsoft 365 funkciók ereje. Kollégáid itt nyomon követhetik napi teendőiket a projektek kapcsán, csapatként működhetnek együtt, és megbeszéléseket ütemezhetnek egymás között.

A Teams kommunikációs felület könnyedén integrálható más alkalmazásokkal, például projektmenedzsment alkalmazásokkal, így a Trellóval vagy a Jirával is.

Lists

21. századi folyamatkezelés alapjai

Az olyan csapatokon átívelő folyamatok rendszerezését is pofonegyszerűvé varázsolja az Office-ban elérhető Lists alkalmazás, mint a leltározás. Segítségével egy helyen elég a céges folyamatokat kezelnie munkatársaidnak, az állapotváltozásokról emailben értesülnek azok, akiknek tudniuk kell a státuszváltozásokról.

A Lists átláthatóvá, könnyen emészthetővé teszi azokat a folyamatokat, amelyek meghatározzák a mindennapjaitokat. A Teamsből is elérhető alkalmazással a folyamataitokhoz könnyedén hozzáférnek a munkatársaid.

A Listsszel ugyan nincs szükség táblázatok vezetéséhez, de a kívánt információkat táblázatba rendezve is megjelenítheted. Igény szerint grafikus kinézetet is adhatsz a folyamataidnak. Meghatározhatod, folyamataidhoz milyen adatokat rendelsz. Mi ehhez ajánljuk:

  • Leltározás
  • Ügyfélszolgálati
  • Hibajegyek kezelése
  • Csomag elkészítés
  • Rendezvény szervezése

A Lists integrálható a Power Automate automatizáló szolgáltatásba. Például ha ügyfélszolgálati folyamataid kezeled a Listsben, a beérkező hibajegyekről azonnal értesülhetnek az ügyfélszolgálati munkatársaid a Microsoft Teamsben.

Power Automate

Folyamat automatizálás egyszerűen

Sosem volt még ilyen egyszerű feladatokat automatizálni, mint a Power Automate-tel. Az Office 365 szoftvercsomag részeként használható Power Automate-tel nem csupán saját automatizálások hozhatóak létre, hanem más felhasználók által elkészített folyamatokat is a saját igényeidre szabhatsz. Ismerd meg a Power Automate erejét!

Amilyen technológiai kihívást jelentettek néhány éve az automatizálások, annyira egyszerűvé váltak a Power Automate-nek köszönhetően. A Power Automate-tel elérheted, hogy munkatársaid csak a munkájukhoz fontos dolgokkal foglalkozzanak, az unalmas részeket pedig intézze el a számítógép.

Ha van egy folyamat, amelyet szívesen automatizálnál, csak keresd meg más Power Automate-felhasználók folyamatai között. Így már a folyamat automatizálásán is időt és energiát takaríthatsz meg azzal, hogy a neked megfelelő automatizálást kiválasztod.

Készíts elő egyedi automatizálásokat munkatársaidnak és szervezetednek, hogy csak arra használjátok fel értékes időtöket és energiátokat, ami tényleg számít. A Power Automate-tel időzített, és kollégáid által indítható automatizálásokat is létrehozhatsz.