fbpx

Chief Accountant Kft. ügyfelei számára

Szeretnénk figyelmetekbe ajánlani három kedvezményes lehetőséget, amit a Chief Accountant Kft. ügyfeleként céged automatikusan elér, ha igénybe veszi az alábbi szolgáltatások valamelyikét.

Ha most szereztek be Microsoft 365 szolgáltatásokat, vagy üzemeltetőt váltanátok, INGYENES használatot szerezhettek 1.000.000 Ft értékben egy teljes évre!

A kampányunk tényleg nagyon egyszerű.

A kampányban azok a cégek vehetnek részt, akik ezen az oldalon keresztül…

A résztvevő cégek közül 2022. december 5-én sorsolással választunk ki egyet. (A sorsolásról élő közvetítésben értesülhetsz, amelynek felvételét a Facebook oldalunkon is megosztjuk.)

Ez a cég maximum 20 db egy éves díjmentes licencet kap a Smartmindtól, amit mi üzemeltetünk majd.

Amit mindenképpen megkaptok, ha szerződünk:

Ami még a tiétek lehet:

Mit tartalmaznak a csomagok (és mire tudjátok használni)?

A Microsoft 365 lehetővé teszi, hogy teljesen személyre szabott felhőszolgáltatással fejleszd vállalkozásod. Teljes értékű online irodai munkakörnyezetet kapsz.

A Microsoft 365 megoldásai egymásra épülve használhatóak fel. A munkavégzés történhet akár csapatban is, a kollégák megbeszéléseket folytathatnak videóhívásban, vagy egyeztethetnek chaten, fájlokat oszthatnak meg, feladatokat koordinálhatnak egymás között. E-mailjeik, értekezleteik, feladataik és naptáreseményeik összehangoltan, egy helyen jelennek meg.

A Microsoft 365 megoldásaival nektek már csak arra kell összpontosítanotok, amit élveztek csinálni: a munkátokat hatékonyan.

Feladatok kezelése

(ToDo és Planner)

Hangold össze és kövesd nyomon a saját és a csapatod feladatait!

Megbeszélés kezelés

(Findtime)

Minél elfoglaltabb valaki, annál nehezebb időpontot egyeztetni vele.

Fájlok kezelése

(Sharepoint)

Fájlszerver, hogy gördülékenyen tudjatok együtt dolgozni!

Csapatmunka megoldás

(Teams)

A napi teendők és projektek központi kezelése Neked és csapatodnak.

Lista és adatkezelés

(Lists)

Ha teher egy leltár vagy nyilvántartás készítés, itt egy megoldás. 

Folyamat automatizáció

(Power Automate)

Folyamatok kezelése, amelyek meghatározzák a mindennapjaitokat.

Microsoft 365
Business Basic

1 900 Ft/hó-tól

(4,62 EUR-tól - 410 Ft / EUR árfolyamig)
Ingyenes konzultáció és menedzsment
Díjmentes licenc és felhasználó kezelés
Áraink nettó árak!

Microsoft 365
Business Standard

3 910 Ft/hó-tól

(9,52 EUR-tól - 410 Ft / EUR árfolyamig)
Ingyenes konzultáció és menedzsment
Díjmentes licenc és felhasználó kezelés
Áraink nettó árak!

Microsoft 365
Business Premium

6 920 Ft/hó-tól

(16,86 EUR-tól - 410 Ft / EUR árfolyamig)
Ingyenes konzultáció és menedzsment
Díjmentes licenc és felhasználó kezelés
Áraink nettó árak!

Informatikai üzemeltetés

Moduláris IT üzemeltetés

Mit is jelent ez?

Cégünk teljes körű informatikai szolgáltatást is nyújt ügyfelei számára több konstrukciós megoldásban, akár modulárisan összeválogatható szolgáltatásként is.

Csak azt vedd igénybe, amire szükséged van, nem többet és nem kevesebbet!

A szolgáltatás rendelkezésre állási szint vállalásunk (SLA), pedig ügyfeleink számára ad garanciát a magas szintű rendelkezésre állásra és hatékony informatikai rendszerekkel kapcsolatos elvárásokra. Szerződéseinkben ezeket kötbér szinten is rögzítjük, így adva extra biztonságot ügyfeleink számára.

  • Gyors és precíz munkavégzés
  • Szinte azonnali megoldás
  •  Távolról vagy helyszínen
  • Folyamatos elérhetőség

Most megéri váltani

Akár Microsoft 365 licenced mellé kedvezményes informatikai üzemeltetés

Vajon a céged informatikai rendszere időtálló, biztonságos és használható? Gyors, hatékony és nem szükséges változtatni rajta? Ha a válaszok megadásában bizonytalan vagy, akkor érdemes egy audit során megvizsgálni.

  • Informatikai audit
  • Felügyelt eszközök

Az audit előtt díjmentes konzultációt biztosítunk, ahol egyeztetni tudjuk milyen lépésekre van szükség, és milyen rendszereket kell elemeznünk.

A szolgáltatás rendelkezésre állási szint biztosítása

Pontosan mi az SLA

Rendelkezésre állás

A szerződésben rögzített és üzemeltetett eszközök folyamatos rendelkezésre állását biztosítjuk, felügyelve és monitorozva.

Átalánydíj, fix tervezhető költség

Ezeknek az eszközöknek az üzemeltetési díja havi átalánydíj. Függetlenül attól, hogy mennyit kell foglalkozni az adott eszközzel, az eszközt használó felhasználói igényekkel és problémákkal.

Az eszközpark alapján van az SLA

Nem kötelezünk senkit felesleges beruházásokra, csak olyan fejlesztéseket javaslunk, amik elkerülhetetlenek a szolgáltatási szint megtartásához.

Microsoft 365 bevezetés és tréning

Licenc kiszolgálás és IT üzemeltetés mellett van más is?

Igen, bevezetés és konzultáció

Sokan használnak Microsoft 365 megoldást, de sokan semmit nem használnak ki belőle csak a levelezést.

Kicsit olyan ez, mint amikor valakinek van egy Ferrárija, de a lakótelepen használja a fekvő rendőrök között. Ha adott egy eszköz, a használatba vétel megtörtént, de nem aknázzuk ki a lehetőségeket, akkor olyan mintha a sarokban állna csak. A tapasztalatunk az, hogy a licenc meg van, de a bevezetések elmaradnak, és így nem is sejtik a cégek milyen lehetőségeket hagynak ki.

Mi a SmartMindnál az alábbiakat javasoljuk minden ügyfelünknek:

  • Vegye igénybe az INGYENES konzultációnkat!
  • Egyeztetjük milyen megoldásokat használnak jelenleg
  • Megvizsgáljuk, hogyan lehet optimalizálni a folyamatokat
  • Interaktív workshopot tartunk
  • Bevezetjük a rendelkezésre álló Microsoft 365 megoldásokat

A többiekhez képest miben vagyunk mások?!

Az első és legfontosabb, hogy nem oktatást tartunk. Az oktatást meghagyjuk másnak és az interneten fellelhető oldalaknak. Mi nem akarunk mindenáron eladni és nem ragaszkodunk mindenáron egy workshop megtartásához sem. A díjmentes konzultáció során felmérjük mire van szükség. A legtöbb esetben folyamat szervezésre és a megfelelő eszköz megtalálására van igény. Nem erőltetjük rá semmilyen cégre az akaratunkat, hogy márpedig ezt így kell használni. A megbeszélések és workshopok során is ezért ragaszkodunk az interaktivitásra, mert a cégre szeretnénk szabni a Microsoft 365 működést, és nem egy dobozos terméket akarunk bemutatni. Minden cég más és más. Máshogy mennek a folyamatok, máshogy működnek a mindennapokban. Nem lehet csak úgy egyik napról a másikra egy másik működést bevezetni anélkül, hogy az egyeztetésre és optimalizálásra került volna. Fontos, hogy a bevezetésnek és új működésnek meg kell felelnie a jelenlegi céges folyamatoknak. Mi a SmartMindnál így állunk hozzá minden Microsoft 365 bevezetéshez.

Mennyibe kerül ez a bevezetés?

A workshop lépések


Konzultáció

Maximum egy órás DÍJMENTES konzultáció, ahol egyeztetjük milyen lehetőségek rejlenek a Microsoft 365 megoldásaival.


Ajánlat

A konzultációt követőan DÍJMENTES és kötelezettség mentes ajánlatot bíztosítunk a cég számára.


Interaktív workshop

Elfogadott ajánlat esetén a szükséges workshopok megtartása az egyeztetett időpontokban személyesen megtörténik.

  • 10-20 fős cég esetén 4*4 óra javasolt
  • A teljes kialakítás költség, kb. nettó 400.000 Ft

*Megjegyzés: Egy bevezetés és kialakítás minden esetben cég és céges méretfüggő. A fenti modell csak tájékoztató jellegű felépítés és kalkuláció, nem minősül ajánlatnak.

Nem szükséges minden esetben teljes Microsoft 365 eszközpark bevezetés. Egy workshop lehet modul specifikus, azaz a díjmentes konzultáció során elképzelhető, hogy csak egy-egy megoldás bevezetésére van szükség. Ilyen esetben is tudunk segíteni és óradíjas módon segíteni az adott modul bevezetésében.

Lehetséges 1-2 órás bevezetés is?

Igen, lehet gyors bemutatókat is tartani, ahol modulárisan alakítjuk ki a lehetséges környezetet.

Csapatmunka megoldás
TEAMS

Feladat kezelés
ToDo és Planner

Megbeszélés kezelés
FindTime és Booking

Lista és adatkezelés
Lists

Fájl kezelés
Sharepoint

EXTRA kedvezmény!

Amennyiben 2022. december 31-ig a cég a Smartmind-ot választja bevezetésre vagy tréning megtartására, akkor EXTRA 20% kedvezményt biztosítunk a workshop díjából.

Rólunk mondták

Hogyan segítettünk a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak?

“Nagyon jó megoldást jelentett számunkra, hogy megismerkedtünk a Panda Security temrékeivel és a Smartmind üzletcsoporttal. Ők segítettek abban, hogy megismerjük a saját hálózatunkat, a saját magunk által használt szoftvereket.”

– Győri-Dani Lajos
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat ügyvezető alelnöke

A Király-Szerszám Kft. véleménye a Smartmind csoportról.

“Folyamatosan a Panda Security termékeket használjuk és a felhő alapú Adaptive Defense 360 szoftver az, ami teljeskörű védelmet nyújt számunkra, minden egyes számítógépre felraktuk és használjuk.”

– Ifj. Király László
A Király-Szerszám Kft. kiskereskedelmi üzletág igazgatója

Együttműködési tapasztalatok a Biopont Kft. esetén.

“Ami roppant meggyőző a Smartmind üzleti csoport csapatában és a Panda Security megoldásaiban, hogy nagyon életszerű a gondolkodásuk és a szolgáltatási körük. Azt és olyan formában kínáklják, amire egy vállalkozásnak valóban szüksége van.”

– Gyarmati Attila
Biopont Kft.

Szeretnék a SmartMind ügyfele lenni!

A jelentkezés semmilyen kötelezettséggel nem jár. Ezt az űrlapot egyénileg töltöd ki azért, hogy segítsd és egy lehetőséget vigyél a céged számára. Az űrlap kitöltésével a részvételi feltételek elküldése és a kapcsolatfelvétel történik meg. Azaz, ha nem vagy döntéshozó, egyszerűen csak továbbítod a lehetőséget és megbeszélitek a cégen belül, van-e létjogosultsága ennek a lehetőségnek. Ha az a döntés születik, hogy nincs vagy nem veszitek igénybe ezt a lehetőséget, akkor sincs semmilyen kötelezettséged, igény esetén pedig az adataid törlésre kerülnek.

A Facebook oldalunkon a sok tartalom mellett az aktualitásokkal is találkozhatsz. Így naprakész információkkal rendelkezel majd és újabb esélyekkel gazdagodsz további akciókkal, nyereményekkel és lehetőségekkel kapcsolatban.

Csak kattints lent a KÖVETEM gombra

*Megjegyzés: Ha a Követem gomb nem látszik, akkor nem vagy bejelentkezve a Facebook oldalon. Kattints ide és itt közvetlenül elérsz minket.

© Smartmind.hu 2018-2022 | Ügyfélszolgálat: hello@smartmind.hu | Adatkezelési tájékoztatóImpresszum | ÁSZF
ENJOY NETWORK Kft. | 1139 Budapest, Fiastyúk utca 64. | T.: +36/70 319-6262 | Cégjegyzékszám: 01 09 296995

Planner és ToDo

Egyszerű feladatkezelő és feladatmenedzselés

A hatékony, koordinált munkavégzés nem csak a home office egyik legnagyobb kihívása. 

Tervezd napi teendőid a ToDoval, hogy a nap végére minden fontos – és kevésbé fontos – feladatoddal végezni tudj!

A Planner a Teams projektmenedzsment kiegészítő alkalmazása, amellyel koordinálhatod munkatársaid feladatait. Ütemezzetek, delegáljatok és bontsatok lépésekre feladatokat, amelyekhez leírást, résztvevőket és fájlokat is rendelhettek.

A Planner segítségével egy lépéssel közelebbről indulhattok a projektek hatékony, határidőkre való lezárásával.

A ToDo az egyéni, napi teendők tervezésére alkalmas. Ha egy teendő felmerül, csak jegyezd le a ToDo-ba és később priorizáld. A ToDo segítségével rendszerezheted elvégzendő feladataid, hogy az időd a leghatékonyabban használd fel.

FindTime

Automatikus megbeszélésfoglaló rendszer

Távoli környezetben még nehezebb külső és belső megbeszéléseket ütemezni. Ebben segíti munkatársaid a Findtime, amelynek felületén egy kattintással szavazhattok a tervezett megbeszélések időpontjáról, hogy senki se maradjon le a meetingekről. Azt hiszed, túl egyszerű? Bizonyosodj meg róla te is!

A Findtime Outlook kiegészítővel csupán egyetlen kattintásba telik visszajelezni, hogy melyik időpont az alkalmasabb a megadott idősávok közül.

Az Outlook kiegészítőjeként a Findtime helyettesíti azokat az időpont egyeztető emailfolyamokat, melyekben már a végén senki sem tud eligazodni. Ezzel a kiegészítővel azon fogtok csodálkozni munkatársaiddal, hogy ezelőtt hogyan tudtatok élni nélküle.

A FindTime automatikusan frissíti a naptárad. Beállíthatod, hogy az ajánlott időpontokat foglalja le a naptáradban, amíg nem kapsz mindenkitől visszajelzést az értekezlet megtartásához. Amint ez megtörténik, a helyfoglalók eltűnnek, csakis a kiválasztott időpont marad bent a naptáradban.

Sharepoint

Felejtsd el a régi fájlszervereket (Mobil dokumentumtár)

Hozz létre fájlszervert kollégáidnak, hogy gördülékenyen, együttműködve tudjanak dolgozni! A SharePoint segítségével munkatársaid csapatként egy helyen dolgozhatnak a közös projekteken anélkül, hogy útban lennének egymásnak. Emellett azonban a világnak is üzenhettek saját SharePoint weboldalatokon keresztül.

A SharePoint segítségével belső, illetve külső felhasználású weboldalakat hozhattok létre bármilyen fejlesztői segítség nélkül. A weboldalakon megjelenő információk teljes mértékben testre szabhatóak, így kiválaszthatjátok, csapatodnak milyen információkra, funkciókra van szüksége a hatékony munkához.

A belső felhasználású SharePoint weboldalak segítségével munkatársaid fájlokat, információkat oszthatnak meg egymással, illetve a napi kommunikáción túlmutató fontos egyeztetések bonyolíthatóak le.

A külső felhasználású weboldalon csapatod a világgal oszthatja meg a fontos információkat. Ha például a HR-csapatod egy új munkatársat keres, írjatok egy cikket a SharePoint weboldalra, és tegyétek közzé!

A SharePoint fájlszerverén bárhonnan, bármikor elérhetik fájljaikat munkatársaid. Mivel tudják, hogy mit hol találnak meg, biztos lehetsz benne, hogy a munka rendszerezettebben, gördülékenyebben fog haladni.

Teams

Modern csapatmunka és csapatkezelés

A Microsoft Teamsen munkatársaid napi kommunikációjuk bonyolíthatóak le, akár videóhívásban is. A Teamsen kollégáid fájlokat oszthatnak meg egymással, továbbá megbeszéléseikről jegyzeteket készíthetnek. Tudd meg, még mi mindenre képes a Teams!

A Microsoft Teams alkalmazással csapatod tagjai írásban, illetve videó- és hanghívásban is egyeztethetnek egymással a napi teendőkről, továbbá értekezleteket bonyolíthatnak le.

A Teams sokrétű videóhívó funkciójával prezentálhattok, felvehetitek a megbeszéléseket, jegyzeteket készíthettek és fájlokat oszthattok meg. Mindezt egy helyen.

Minél több felületre oszlanak a munkához szükséges információk, annál gyakrabban szakad meg munkatársaid figyelme. A Teamsben összpontosul a Microsoft 365 funkciók ereje. Kollégáid itt nyomon követhetik napi teendőiket a projektek kapcsán, csapatként működhetnek együtt, és megbeszéléseket ütemezhetnek egymás között.

A Teams kommunikációs felület könnyedén integrálható más alkalmazásokkal, például projektmenedzsment alkalmazásokkal, így a Trellóval vagy a Jirával is.

Lists

21. századi folyamatkezelés alapjai

Az olyan csapatokon átívelő folyamatok rendszerezését is pofonegyszerűvé varázsolja az Office-ban elérhető Lists alkalmazás, mint a leltározás. Segítségével egy helyen elég a céges folyamatokat kezelnie munkatársaidnak, az állapotváltozásokról emailben értesülnek azok, akiknek tudniuk kell a státuszváltozásokról.

A Lists átláthatóvá, könnyen emészthetővé teszi azokat a folyamatokat, amelyek meghatározzák a mindennapjaitokat. A Teamsből is elérhető alkalmazással a folyamataitokhoz könnyedén hozzáférnek a munkatársaid.

A Listsszel ugyan nincs szükség táblázatok vezetéséhez, de a kívánt információkat táblázatba rendezve is megjelenítheted. Igény szerint grafikus kinézetet is adhatsz a folyamataidnak. Meghatározhatod, folyamataidhoz milyen adatokat rendelsz. Mi ehhez ajánljuk:

  • Leltározás
  • Ügyfélszolgálati
  • Hibajegyek kezelése
  • Csomag elkészítés
  • Rendezvény szervezése

A Lists integrálható a Power Automate automatizáló szolgáltatásba. Például ha ügyfélszolgálati folyamataid kezeled a Listsben, a beérkező hibajegyekről azonnal értesülhetnek az ügyfélszolgálati munkatársaid a Microsoft Teamsben.

Power Automate

Folyamat automatizálás egyszerűen

Sosem volt még ilyen egyszerű feladatokat automatizálni, mint a Power Automate-tel. Az Office 365 szoftvercsomag részeként használható Power Automate-tel nem csupán saját automatizálások hozhatóak létre, hanem más felhasználók által elkészített folyamatokat is a saját igényeidre szabhatsz. Ismerd meg a Power Automate erejét!

Amilyen technológiai kihívást jelentettek néhány éve az automatizálások, annyira egyszerűvé váltak a Power Automate-nek köszönhetően. A Power Automate-tel elérheted, hogy munkatársaid csak a munkájukhoz fontos dolgokkal foglalkozzanak, az unalmas részeket pedig intézze el a számítógép.

Ha van egy folyamat, amelyet szívesen automatizálnál, csak keresd meg más Power Automate-felhasználók folyamatai között. Így már a folyamat automatizálásán is időt és energiát takaríthatsz meg azzal, hogy a neked megfelelő automatizálást kiválasztod.

Készíts elő egyedi automatizálásokat munkatársaidnak és szervezetednek, hogy csak arra használjátok fel értékes időtöket és energiátokat, ami tényleg számít. A Power Automate-tel időzített, és kollégáid által indítható automatizálásokat is létrehozhatsz.